Thursday 17 October 2013

BRIYANI GAM JOHOR PUCHONG KINRARA

Hola!!!

Hapdate entry dalam keadaan sejuk giler tahap beku adalah amat tidak best..dengan otak yang dah separa beku..pastu jari plak mengigil-gigil macam orang terkena penyakit parkinson..so nak taknak terpaksa la kite hapdate entry ni cepat2 untuk mengelakkan kite dari terbunuh dalam keadaan yang amat tragis sekali akibat kebekuan dibawah tiupan ekon yang maha dasat ni hah!
*jari gigil-gigil tekan keyboard sambil mata melilau carik remote ekon*
berikut adalah ciri2 hapdate blog orang malas sebabnya masa ni kite tak makan pon..cuma temankan hubby je yang teringin sangat nak makan nasik briyani..so snap pic pon macam nak taknak aje..hmmmm..

Lets Cekidaut!!!


Briyani Gam Johor yer u ouls! 
Hmm..orang johor je ke yang reti masak nasik briyani neh? acaner plak dengan orang selangor..orang kelantan..orang perlis..orang perak dan orang dari negeri2 lain? 
musykil la pulop!
*sambil urut2 dagu sambil otak berputar ligat*

Sila la check menunya..macam2 ada..bukan takat nasik briyani aje.. 








Kite pegi ni cawangan Puchong..masa ni kite still duduk kat Puchong nun lagik..bese la entry kepam la katekan..*mihmih*



Ada tempahan jugak kalau ada orang nak buat ape2 majlis ..untuk orang yang nak kawin ke..untuk orang yang nak tunang ke..untuk orang yang nak sambut hari jadi ke..tak kira la pape majlis pon..sumenya buleh..

Nasi Briyani Ayam Goreng Rempah

Dari dua sudu yang kite rasa masa hubby suapkan tu..kesimpulannya 3 bintang aje yang kite buleh bagi untuk nasik briyani ni..masa ni kite order sirap limau ais tapi pic lupa plak nak snap..hubby cam bese la order teh o ais..
tapi sirap limaunya memang serius failed..
*sila julingkan mata kelangit sambil sengetkan mulut*
kalau part nasik briyani ni kite memang cukup tak paham kalau orang makan nasik briyani tapi makan dengan ayam goreng? apekah? dah takde lauk lain ke!?
(laki ko la tu kan? kan? kan)
kalau kite yang makan..sure kite nak makan dengan rendang daging ke..rendang ayam ke..rendang tok ke..gulai ayam kampung ke..ayam masak merah ke..ayam masak hijau ke..ayam masak biru ke..
(kurma jangan berani nak bagi kang sesia je makan penampar) 
yang penting bukan ayam goreng la! nape kena order ayam gorengkan? hilang la nikmat makan nasik briyani..hish!!! 
(dah ko tak makan nak emo pulak nape?)
eh! hehehe! ok la..kalau korang rasa nak try makan gi la usha address cawangan dorang tu kat atas nun..pastu gi la terjah rasa dengan tekak korang sendiri sedap ke idak..

Moral Of The Story: Nak makan briyani betol2 sedap kena pegi INDIA der..

Mode: Melayang-layang

Sampai jumpe lagi...Papai!!!

No comments:

Post a Comment